Програм управљања стресом наставника и ученика „Зашто зебре немају чир“
Каталошки број програма: 149
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749
Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246
                                                                                                                                                                      VII-1 дипломирани психолог Тамара Ђорђевић Николић
                                                                                     , Шеста београдска гимназија                                                                                     
                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                      VII-1 дипл. биолог, Осн. струк. студије Биљана Гавовић
                                                                                     , Гимназија „Свети Сава“, Београд                                                                                     
                                                                                                                                                                      VII-1 дипломирани психолог Тамара Ђорђевић Николић
                                                                                     , Шеста београдска гимназија                                                                                     
                                                                                                                                                                       Љубица Лалић
                                                                                     , XIV београдска гимназија                                                                                     
                                                                                                                                                              
васпитни рад
                                                                                    наставник разредне наставе
 наставник предметне наставе – основна школа
 наставник предметне наставе – гимназија
 наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
 наставник стручних предмета – средња стручна школа
 наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
 наставник у школи за образовање одраслих
 наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
 наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
 наставник изборних и факултативних програма/предмета
 стручни сарадник у школи
 сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
 директор/помоћник директора
 стручни сарадник у дому ученика
                                                                                
                                                                                    Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
 Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
 ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
                                                                                
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Усвајање вештина комуникације наставника, стручних сарадника за ефикасно управљање сопственим стресом и стресом ученика у школским ситуацијама. Повећање задовољства послом наставника и превенција синдрома изгарања. Прихватање здравих стилова живота.
Унапређивање знања учесника о узроцима, симптомима, последицама стеса у школским ситуацијама и техникама управљањe стресом. Оснаживање учесника за примену техника управљања стресом у школским ситуацијама. Унапређење вештина саветовања ученика у превазилажењу стресних ситуација у школи.
Наставници се осећају компетентнији за решавање стресних ситуација у школи. Наставници имају потребна биолошка и психолошка знања о карактеристикама стреса и механизмима стреса. Наставници разумеју основне принципе превазилажења стреса и примењују их самостално и креативно решавајући код себе и ученика. Наставници располажу са широким дијапазоном применљивих стратегија и техника превазилажења стреса. Ниво осећања беспомоћности код наставника је снижен или се не повећава минимум у наредних шест месеци.
30
  дана: 
                                                                            1
                                                                           
                                                                           бодова:
                                                                           8                                                                              
Цена по учеснику износи 2.000,00 динара. Цена укључује: хонораре за водитеље, радни материјал, консултације водитеља и полазника након обуке ради израде домаћег задатка, радни материјал, израду и дистрибуцију уверења, трошкове организације, слање предрачуна/рачуна, регистровање износа на ЦРФ, смештај по потреби.