Транзиција- креирање подршке кроз рефлексивни дијалог између васпитно-образовних установа

Каталошки број програма: 185  

Не

Удружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање", Боре Продановића 15а, partnerski.ns@gmail.com, 063542127

Елвира Стефановић, partnerski.ns@gmail.com, 063542127, 063542127

Драгица Миражић Немет, дипломирани психолог, ОШ „Соња Маринковић“ Нови Сад; Споменка Дивљан, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Весна Радуловић, проф. педагогије, Министарство просвете науке и технолошког развоја; Соња Миладиновић, -, МПНТР, Школска управа Нови Сад; Eлвира Стефановић, дипломирани педагог, OШ "Петефи Шандор" Нови Сад

Драгица Миражић Немет, дипломирани психолог, ОШ „Соња Маринковић“ Нови Сад; Споменка Дивљан, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Весна Радуловић, проф. педагогије, Министарство просвете науке и технолошког развоја; Соња Миладиновић, -, МПНТР, Школска управа Нови Сад; Eлвира Стефановић, дипломирани педагог, OШ "Петефи Шандор" Нови Сад

васпитни рад

наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција

Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)

Оснаживање запослених у предшколским установама, основним и средњим школама за пружање подршке деци и родитељима током процесa транизиције, преласка из jедног циклуса образовања у други

Унапређивање сарадње између различитих учесника у креирању, праћењу и подстицању развоја деце/ученика у процесу транзиције -Унапређивање компетенција запослених за обезбеђивање континуитета, осећаја сигурности, прихваћености, предвидивости и укључености деце/ученика -Оснаживање запослених у предшколским установама, основним и средњим школама да планирају и реализују активности за подршку процесу транзиције деце/ученика при преласку на следећи цилус образовања

Учесници ће бити оспособљени да: - планирају и реализују активности за подршку деци/ученицима у процесу транзиције при преласку на следећи циклус образовања или у оквиру истог нивоа образовања - планирају и реализују сарадњу са другим образовно-васпитним институцијама током процеса транзиције у најбољем интересу деце/ученика - препознају карактеристике подстицајне физичке и социјалне средине за учење и њен утицај на квалитет подршке деци/ученицима - да планирају ефикасне стратегије учења и поучавања - користе знање да препознају, планирају, организују подршку у процесу транзиције - користе различите изворе података и стратегије за добијање информација за планирање сопственог рада у складу са образовним и другим потребама

  • 1. дан
    • Транзиција, искуства - Знам, научио сам, желим да научим о транзицији
    • Пауза
    • Подстицајна средина за учење и развој
    • Пауза
    • Да учење не буде редак догађај
    • Пауза
    • Транзиција у прописима

27

дана: 1
бодова: 8

2500,00 динара. У цену су урачунати хонорари реализатора, радни и потрошни материјал, трошкови организације обуке. Путни трошкови и трошкови смештаја нису урачунати у цену, као ни ПДВ.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 ОШ " Милош Црњански" Жабаљ Весна Радуловић, Eлвира Стефановић 26 3.94
2 ОШ "Север Ђукић" Бечеј Весна Радуловић, Eлвира Стефановић 27 3.94
3 ОШ "19.октобар" Крагујевац Весна Радуловић, Соња Миладиновић 28 4
4 ПУ "Пава Сударски" Весна Радуловић, Соња Миладиновић 23 3.9
5 ОШ "Јосиф Маринковић" Драгица Миражић Немет, Eлвира Стефановић 30 3.98
6 ОШ "Ђорђе Јовановић" Весна Радуловић, Eлвира Стефановић 30 3.94
7 Центар за стручно усавршавање Чачак Споменка Дивљан, Весна Радуловић 30 3.92
8 Клуб за децу и младе, Краља Александра Првог 63Обреновац Драгица Миражић Немет, Весна Радуловић 27 3.97
9 Клуб за децу и младе, Краља Александра Првог 63Обреновац Весна Радуловић, Eлвира Стефановић 24 3.96
10 Општинске управе општине Сурдулица, Драгица Миражић Немет, Eлвира Стефановић 20 3.86
11 PU "Naša radost" Smederevo Весна Радуловић, Eлвира Стефановић 28 4

Укупно учесника: 293 | Просечна оцена: 3.95