ПУТОКАЗИ КА УЧЕЊУ

Каталошки број програма: 866  

Не

Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749

Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749

Јована Тукоди, Дипл. психолог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Сандра Кампел Митић, Дипл. педагог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Тања Савић, Педагог мастер, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад

Јована Тукоди, Дипл. психолог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Сандра Кампел Митић, Дипл. педагог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Тања Савић, Педагог мастер, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Јована Марков, Струковни васпитач деце предшколског узр, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад

предшколско васпитање и образовање

васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма

Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”

Разумевање положаја детета и улоге одраслог у процесу учења у предшколском програму. Јачање компетенција за непосредан рад са децом-усвајање знања о холистичкој природи развоја детета; умења за креирање подстицајног окружења за учење.

Разумевање процеса учења кроз односе-креирање подстицајног социјалног окружења; разумевање појма привржености, развој осетљивости за препознавање квалитета образаца привржености и импликације на грађење односа; разумевање односа као „подупирача“ учења; шта је за дете важно у односима; како одрасли граде односе. Разумевање процеса учења у контексту креирање подстицајног физичког окружења; простор као део реалног програма; функционално опремање и коришћење заједничких простора и радних соба. Разумевање процеса учења - деца уче оно што живе; како деца уче-теоријски приступ, развијање компетенција за целоживотно учење, интегрисано учење, неговање природне радозналости, заједничко разумевање игре као начина приступања свету.

Полазници познају различите обрасце привржености, различите потребе деце и спрам њих пружају подршку. Препознају различите ситуације учења. Учесници разумеју дете као активног учесника у учењу и живљењу у заједници. Учесници развијају партиципативни однос према детету. Учесници мењају уверења о својој улози у процесу заједничког учења деце и одраслих. Учесници редефинишу своју улогу - ка рефлексивном практичару, истраживачу, креатору реалног програма. Учесници разумеју окружење као неодвојиви део програма и подржани су да стварају подстицајно окружење за учење - социјално и физичко. Учесници разумеју интергисано учење - јединство дечијих доживљаја, мисли и делања. Учесници препознају значај коришћења различитих места за учење.

  • 1. дан
    • Односи
    • Пауза
    • Ситуације учења
    • Пауза
    • Зашто нам је важан простор
    • Пауза
    • Деца уче оно што живе

30

дана: 1
бодова: 8

2500 динара по учеснику. У цену су урачунати хонорари за реализаторе, материјал и путни трошкови реализатора, а нису урачнунати порези и доприноси које сноси наручилац обуке.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Чока Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 30 3.95
2 Кикинда Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 29 3.98
3 Оџаци Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 28 3.94
4 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 28 3.96
5 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 28 3.95
6 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 29 3.97
7 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 30 3.98
8 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 30 3.98
9 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 28 3.98
10 Нови Сад Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 30 3.99
11 Novi Sad Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић 29 3.99

Укупно учесника: 319 | Просечна оцена: 3.97