П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
                                            
                                        
                                                # - Каталошки број
                                                K - Компетенције
                                                П - Приоритетне области
                                            
                                                                                        | # | К | П | Програм | Трајање | 
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање | 
| 17 | Н3 | Рад са децом и адолесцентима који испољававају ризичне обрасце понашањаШколски центар за савремено образовањеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 112 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 | Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 150 | Н4, Д3, ССДУ1 | „Ухвати дан!“ (Carpe diem)Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 340 | Н1, ВДУ2, Д4, ССДУ1 | (ПР)ОЦЕНИ СВОЈ ЧАСЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 350 | Н2 | Водич за израду тестова знањаОбразовно креативни центарЕлектронски | недеља:
                                                                     2 бодова: 16 | |
| 354 | Н2 | Израда стандардизованих писмених провера знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 355 | Н2 | Израда стандардизованих писмених провера знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски | недеља:
                                                                     2 бодова: 8 | |
| 401 | Н2, В3, ССПУ3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 | Праћење напредовања и оцењивање постигнућа засновано на исходима у образовању и учењу одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно | дана:
                                                                     2 бодова: 13 | |
| 427 | Н2, Д2, ССДУ1 | Оцењивати је лако кад знаш како – како спречити могуће конфликтне ситуацијеЦентар за образовање и културуНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 428 | Н2, Д2, ССДУ1 | Прати, процени и објективно оцениЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 429 | Н2, Д2, ССДУ1 | Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученикаПедагошко друштво СрбијеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 432 | Н2, Д2, ССДУ1 | Учење за оцену или учење за знање-формативно оцењивањеЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 452 | Н2, Д4, ССДУ1 | Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?Педагошко друштво СрбијеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 453 | Н2, Д4, ССДУ1 | Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?Педагошко друштво СрбијеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 454 | Н2, Д4, ССДУ1 | Квалитетним формативним оцењивањем до успеха у учењуУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 463 | Н2, Д4, ССДУ1 | Оцењивање у функцији напредовања и развоја ученикаМарина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плусНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 465 | Н2, Д4, ССДУ1 | Оцењивање ученика у пројектно-оријентисаној настави: приступи и алати у eTwinning пројектимаФондација ТемпусНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 472 | Н2, Д4, ССДУ1 | Тестови и оцењивањеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно | дана:
                                                                     2 бодова: 16 | |
| 474 | Н2, Д4, ССДУ1 | Унапређивањe наставничке праксе на основу резултата самовредновања наставе и учењаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 479 | Н2, Д4, ССДУ1 | Учимо заједно: квалитет наставе, правично оцењивање и партнерска улога родитељаОШ "Танаско Рајић"Непосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 480 | Н2, Д4, ССДУ1 | Формативно оцењивањеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 485 | Н2, ССДУ1 | Oцењивање у функцији развоја и учењаОбразовно креативни центарЕлектронски | недеља:
                                                                     2 бодова: 16 | |
| 490 | Н2, ССДУ1 | Вредновање рада ученика усмерено на развој - пут до објективног оцењивањаОбразовно креативни центарЕлектронски | недеља:
                                                                     2 бодова: 16 | |
| 500 | Н2, ССДУ1 | Оцена - путоказ ка напреткуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 510 | Н2, ССДУ1 | У школи је лако када вредновати знаш какоСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 513 | Н2, ССПУ4, ССДУ1 | ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 540 | ССДУ1 | Обука за примену теста ТИП-1Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно | дана:
                                                                     2 бодова: 14 | |
| 714 | Н2, Д4, ССДУ1 | Праћење развоја и постигнућа ученика током реализације практичне наставе и вежби у областима саобраћајаЗаједница саобраћајних школа Републике СрбијеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 723 | Н1, Д4, ССДУ1 | Праћење и вредновање ученичких постигнућа у области музикеУдружење наставника музичке културе СрбијеНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 744 | Н2 | ИКТ у настави и оцењивању - креирање и практична примена квизова, инфографика и интерактивних програмаДесета гимназија "Михајло Пупин"Електронски | недеља:
                                                                     2 бодова: 8 | |
| 776 | Н3, Д2, ССДУ1 | Припрема школе за спољашње вредновање - кораци ка унапређењу квалитета радаAleksandar Milošević Pr Ostalo obrazovanje Edusoft NišНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 781 | Н4, Д2, ССДУ1 | Самовредновање рада школе као кључна основа за развој -оквир, методологија и инструментиЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 784 | Н4, Д3, ССДУ1 | Самовредновање у функцији унапређења рада школе и унапређење рада наставника, самовредновање дигиталне зрелости школе – Селфи инструментВисока школа за пословну економију и предузетништвоНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | |
| 808 | Н3 | Систем праћења физичког развоја и моторичких способности - ЗДРАВИТАС у функцији унапређења физичке писмености ученика“.Факултет спорта и физичког васпитањаНепосредно | дана:
                                                                     1 бодова: 8 | 
