компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | К | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 9 | Н2, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Комуникација, групна динамика и управљање групом у образовању и учењу одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 20 | Н3, В1, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Трговина људима (децом) - превенција и едукацијаASTRA- Akcija protiv trgovine ljudimaНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 26 | Н3, В1, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способностиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 37 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесценатаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 38 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Одрасталица - од мамине и татине мазе до одговорног и успешног ученикаУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 39 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Препознавање и реаговање у случајевима нестале деце: Улога наставника и стручних сарадникаASTRA- Akcija protiv trgovine ljudimaНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 42 | Н3, В2, ССПУ2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Разоткривање конфликата у систему образовања и васпитања – ко се боји вука још?Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 46 | Н3, В3, ССПУ2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Планирање превенције и ефективно/ефикасно реаговање на насиље у образовно-васпитним и васпитно-образовним установамаБОЈАН ГРУЈИЋ ПР ШКОЛА КРЕАТИВНИХ ВЕШТИНА ЈАГОДИНАНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 63 | Н3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
''Свет без граница'' – развијање животних вештинаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 64 | Н3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Са адолесцентом кроз кризуДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 65 | Н3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Сигурно школско окружење: Превенција, интервенција и сарадњаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 73 | Н3, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Саветодавни разговор – примена у васпитном раду са адолесцентима и родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 89 | Н3, Д4 |
Личност наставника у новој ери образовањаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 90 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Дигитална хигијена - изазов и решењe за наставнике, родитеље и ученикеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 91 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Одељењске заједнице и инструменти за рад одељењског старешинеОШ Гаврило ПринципНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 92 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Превенција – васпитна степеницаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 93 | Н3, Д4, ССДУ1 |
ТЕЖАК ЖИВОТ ЂАКА- кризне ситуације у периодима почетка школовања и преласка у више разредеКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 106 | Н4, В1, ССПУ1, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Живе библиотеке у систему образовања и васпитања.Развојни центар превентивних међусекторских услуга – ПРИМУСЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
| 111 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Комуникацијом до успехаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 112 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 113 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Уметност васпитања - кључ успеха у образовању и сарадњи са родитељимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 131 | Н4, В2, ССПУ5, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Уметност васпитања - кључ успеха у образовању и сарадњи са родитељима - онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 138 | Н4, В3, ССПУ5, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже? – невербална комуникација у функцији васпитно-образовног процеса и сарадњеУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 140 | Н4, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
"УМЕЋЕ КОМУНИКАЦИЈЕ 1 – како да говоримо и слушамо да би ученици желели да нас чују и да разговарају са нама“Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОДНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 141 | Н4, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
"УМЕЋЕ КОМУНИКАЦИЈЕ 2 - комуникацијске вештине у пракси"Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОДНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 151 | Н4, Д4, ССДУ1 |
Koмуникација и изградња социјалних односа између актера образовног процесаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 152 | Н4, Д4, ССДУ1 |
Комуникација – кључ успехаУдружење грађана Образовни импулсЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 12 |
|
| 153 | Н4, Д4, ССДУ1 |
НЛП за бољу комуникацију и разумевање у учионициЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 154 | Н4, Д4, ССДУ1 |
Презентационе вештине у учионици и јавни наступЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 172 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Аугментативна и алтернативна комуникација - израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 173 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесу (рад са даровитом децом)Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 175 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Рад са даровитим ученицимаСредња школа "Вук Караџић" са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 176 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Рад са даровитим ученицима - израда ИОП-а 3Центар за психолошки и каријерни развој - ХАБИТУСНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 179 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Буди професионалац – прилагоди наставу и учење ученику!Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 180 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Примитивни рефлекси – шта нам доносе а шта односеБеоградски развојни центар - БЕРЦНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 185 | Н3, В1, ССПУ1, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 186 | Н3, В1, ССПУ2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
ДЕТЕ У ИНКЛУЗИЈИ – КАКО ГА РАЗУМЕТИ И ПОДРЖАТИ КРОЗ ПРИМЕНУ КВАЛИТЕТНО ОБЛИКОВАНОГ ИОП-АОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 188 | Н3, В1, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 194 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Даровито дете у разреду - од скривеног талента до ИОП-а 3 онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 196 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење грађана УченIQНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 200 | Н3, В3, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Различити видови подршке деци и ученицима у односу на специфичности њиховог развојаУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 202 | Н3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Препознавање и подршка ученицима са изузетним способностимаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 8 |
|
| 208 | Н3, Д4 |
Наставни материјал за ученике са сметњама у развојуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 209 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Да уз ИОП свако учи лакоДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 210 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 211 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Квалитетно укључивање кроз подршку, праћење, самовредновање и оцењивањеУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 233 | Н1, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Прва помоћ – значај и основне технике пружања прве помоћи у васпитно-образовном контекстуАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 237 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Здрава исхрана = здрава будућност - чињенице о исхрани које сваки просветар треба да знаУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 238 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Мала школа великог здравља - вежбе и игре духа и телаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 239 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Тело и стрес: практична обука наставника за препознавање и превазилажење психосоматских симптомаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 242 | Н3, В3, ССПУ3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Проговоримо о менталном здрављу школе и свих нас у њојУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 243 | Н3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Проблеми менталног здравља ученика: препознавање и стратегије подршкеЦентар за психолошки и каријерни развој - ХАБИТУСНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 253 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Механизми управљања стресом и спречавања сагоревања у образовно-васпитним установамаБОЈАН ГРУЈИЋ ПР ШКОЛА КРЕАТИВНИХ ВЕШТИНА ЈАГОДИНАНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 254 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Проблем сагоревања у просвети, како га спречити или бар ублажитиУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 255 | Н4, В2, ССПУ5, Д4, ССДУ1 |
Управљање стресом на радном местуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 256 | Н4, В3, ССПУ3, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Конструнктивно превазилажење стреса као основна животна вештина за очување менталног здрављаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 257 | Н4, В3, ССПУ3, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Остати нормалан - изазови заштите и унапређења менталног здравља запослених у васпитно образовним установама у савременом времену - практични саветиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 258 | Н4, В3, ССПУ5, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Стратегије за превазилажење стреса, јачање отпорности и добробити просветних радникаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 259 | Н4, В3, ССПУ5, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Унапређење професионалних перформанси и психо-социјална подршка помагачима - превенција стреса у радном контексту и заштита менталног здрављаЦентар за емпиријска истраживањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 263 | Н1, Д4, ССДУ1 |
Грађанско васпитање – вештина и/или знањеДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 264 | Н1, Д4, ССДУ1 |
Обука за наставу грађанског васпитањаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 278 | Н1, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Безбедно коришћење интернета, друштвених мрежа и онлајн комуникацијеСириус онлајнЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 282 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Поглед у будућностАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 283 | Н2, В2, ССПУ1, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Припрема савремене и ефективније наставе – корак напредУдружење за подршку образовању, васпитању и подизање нивоа информатичке писмености - ИКТ ЦЕНТАР СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 285 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Увођење Мудла (Moodle) у наставиMILAN BOŽIĆ PR OBRAZOVNI CENTAR MEDIAINFO PIROTЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 22 |
|
| 286 | Н2, Д4 |
Развој дигиталних вештина - повезивање теорије и праксе ( 3д штампа)Машинска школа "Радоје Дакић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 292 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Koрак по корак до интерактивног часа 3 - Креативним алатима до унапређивања наставеОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 294 | Н4, Д4 |
„Обука за коришћење алумни софтвера за наставнике и директоре образовних установа“Центар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 340 | Н1, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
(ПР)ОЦЕНИ СВОЈ ЧАСЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 343 | Н1, Д4, ССДУ1 |
Како да подучавамо брзо, ефикасно и лакоСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 377 | Н2, В1, Д4, ССДУ1 |
Настава и учење- процес и резултати учењаДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 383 | Н2, В1, ССПУ3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Модели игролике, развијајуће наставеЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 385 | Н2, В1, ССПУ3, Д4, ССДУ1 |
УЧИМО ДА НАУЧИМОЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 388 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
МОБИЛНИ УРЕЂАЈИ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 389 | Н2, В1, ССПУ4, Д4, ССДУ1 |
Од пројекта до функционалног знањаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 390 | Н2, В1, ССПУ4, Д4, ССДУ1 |
Пројектно учење - концепти и праксаЗаједница која учи СазнањеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 394 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Зашто је лепота важна? Како развијати естетичку компетенцију у наставиУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 395 | Н2, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Методе интерактивног образовног рада са одраслимаИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 396 | Н2, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Мотивисање одраслих на учење и фактори ометања у образовању одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 397 | Н2, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Образовни циљеви и исходи и карактеристике учења одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 398 | Н2, В2, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
eTwinning за почетнике - први корациФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 399 | Н2, В2, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
Ка квалитетним eTwinning пројектима у циљу унапређења коришћења ИКТ-а у наставиФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 400 | Н2, В2, ССПУ4, Д4, ССДУ1 |
Акциона истраживања у функцији унапређивања васпитно-образовне праксеФилозофски факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 401 | Н2, В3, ССПУ3, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Праћење напредовања и оцењивање постигнућа засновано на исходима у образовању и учењу одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 403 | Н2, В3, ССПУ4, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Како направити образовни филм у учионици Упознавање и савлађивање основа филмске и драмске уметности, кроз практичан рад на креирању видео садржаја, уз развој креативности ученикаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању града КраљеваНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 408 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Дигитална етика и интелектуално поштењеЗаједница која учи СазнањеЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 20 |
|
| 409 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
РАЗВОЈ КОМПЕТЕНЦИЈА НАСТАВНИКА ЗА ОДГОВОРНУ И ЕФИКАСНУ ПРИМЕНУ ВЕШТАЧКЕ ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ У ОБРАЗОВАЊУЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 410 | Н2, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
УПОТРЕБА ВЕШТАЧКЕ ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ У САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 413 | Н2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Технике за развој вештина критичког мишљења, креативности и комуникације у раду са ученицимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 443 | Н2, Д4 |
Генеративна вештачка интелигенција у школама Србије: потенцијали, изазови и перспективеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 444 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Радни листови, креирање по фазама часаУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 445 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Вештине за Свет Сутрашњице: Развој међупредметних компетенцијаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 446 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Вредновање процеса напредовања ученика у оквиру Moodle платформеПедагошко друштво информатичара Србије, НишЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 447 | Н2, Д4, ССДУ1 |
До функционалног знања применом метода и техника у интерактивној наставиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 448 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Електронски портфолио наставника и ученикаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 449 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Игра и истраживање као начини учењаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 450 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Интегративна настава у примерима из наставне праксеАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 451 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Како развити предузетништво као међупредметну компетенцијуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 452 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 453 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 454 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Квалитетним формативним оцењивањем до успеха у учењуУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 455 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Међупредметним компетенцијама до функционалног знањаУдружење грађана Образовни импулсНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 456 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Методе и технике у настави усмереној на исходеЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 457 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Методе и технике учења у савременој наставиУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 458 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Методичка подршка – савремене методе наставе и учењаУдружење "Чувари дела Вука Караџића"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 459 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Моћ мотивације – алати за подстицање ученикаУдружење грађана Образовни импулсЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 12 |
|
| 460 | Н2, Д4, ССДУ1 |
НАСТАВНИК - ЈА ГЛУМАЦ И РЕДИТЕЉ (савремена методика наставе)Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 461 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Од инспирације до реализације – СТЕМ у наставиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 462 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Од планирања до рефлексијеЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
| 463 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Оцењивање у функцији напредовања и развоја ученикаМарина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 464 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Оцењивање у школама, једноставно, а квалитетноРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 465 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Оцењивање ученика у пројектно-оријентисаној настави: приступи и алати у eTwinning пројектимаФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 466 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Планирање и припрема савремене наставеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 467 | Н2, Д4, ССДУ1 |
ПРИМЕНА ИНДИВИДУАЛИЗОВАНЕ, ПРОБЛЕМСКЕ, ПРОГРАМИРАНЕ И ЕГЗЕМПЛАРНЕ НАСТАВЕ У ШКОЛИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 468 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Пројектна наставаУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 469 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Радни листови за успешно праћење напредовања ученикаУдружење наставника ВЕТ ФорумЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 470 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Развијање и вредновање функционалног знањаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 471 | Н2, Д4, ССДУ1 |
СЛОБОДНО УЧИТЕ НА ДАЉИНУЦентар за образовање и професионални развојЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
| 472 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Тестови и оцењивањеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 473 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Технике учења и методе рада у самоорганизованом учењуУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 474 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Унапређивањe наставничке праксе на основу резултата самовредновања наставе и учењаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 475 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Унапређивање наставе кроз иновативне методе учењаЕдукативни центар МИНА УЧЕЊЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 476 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Унапређивање наставног процеса кроз интеграцију садржаја и учења у амбијентуЕдукативни центар МИНА УЧЕЊЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 477 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Успешан час зависи од насЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 478 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Утицај редефинисаног концепта писмености у 21. веку на промене у систему образовања 2Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 479 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Учимо заједно: квалитет наставе, правично оцењивање и партнерска улога родитељаОШ "Танаско Рајић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 480 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Формативно оцењивањеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 481 | Н2, Д4, ССДУ1 |
ФУНКЦИОНАЛНО ЗНАЊЕ – од сна до стварностиЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању града КраљеваНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 526 | Н3, Д4, ССДУ1 |
БЕЗБЕДНО КРОЗ ДЕТИЊСТВО УЗ КЊИЖЕВНЕ ТЕКСТОВЕ – превенција насиља и развој толеранције наставом књижевностиЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању града КраљеваНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 527 | Н3, Д4, ССДУ1 |
Примена модела вишеструких интелигенција у наставиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 528 | Н3, Д4, ССДУ1 |
„Размишљај и креирај“ – обогаћен једносменски рад ( планирање, креирање и спровођење активности у школама које реализују образовно-васпитни рад у једној смени)Удружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 539 | Н4, Д4, ССДУ1 |
Како унапредити праксу хоризонталног учења у школама?Центар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 550 | В1, ССПУ2, Д4 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 604 | В1, ССПУ4, Д4 |
"Од конфликта до сарадње - 7 моћи васпитача за јаку вртићку заједницу"Едукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 605 | В1, ССПУ4, Д4 |
Даровито дете у вртићу - препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 606 | В1, ССПУ4, Д4 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУ И РАЗВИЈАЊУ ПРОГРАМАПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 607 | В1, ССПУ4, Д4 |
Инклузија- разумевање вредности породице, педагошка документација у инклузивној пракси, транзиција кроз васпитно- образовни системУдружење медицинских сестара предшколских установа Шумадијско Поморавског регионаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 608 | В1, ССПУ4, Д4 |
Основе Ређо Емилиа педагогијеUdruženje Vrhunsko znanje za dobro vaspitanjeНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 609 | В1, ССПУ4, Д4 |
Прича у игри, игра у причи, драмско-приповедачке провокације у пројектном планирањуЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 610 | В1, ССПУ4, Д4 |
Приче за учење - заједничко праћење и документовање развоја диспозиција за учење детета и одраслих у вртићуЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 611 | В1, ССПУ4, Д4 |
ТЕМЕ/ПРОЈЕКТИ СА ДЕЦОМ У ЈАСЛИЦАМА И ВРТИЋУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 612 | В1, ССПУ4, Д4 |
Употреба веб алата у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 616 | В1, ССПУ5, Д4 |
Водич кроз рану писменостСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 617 | В1, ССПУ5, Д4 |
Приступ, вежбе и дидактички материјал за стимулацију деце са развојним кашњењемОШ "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 627 | В2, ССПУ2, Д4 |
Прилике за учење у породичном дому: подршка игри родитеља и дететаЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 638 | В2, ССПУ4, Д4 |
УЧЕЊЕ И КОМУНИКАЦИЈСКЕ ВЕШТИНЕ ДЕЦЕ КРОЗ ИГРУ И ИСТРАЖИВАЊЕПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 639 | В2, ССПУ4, Д4 |
„Израњајуће“ планирање у заједничком развијању пројеката – улога васпитача и стручног сарадникаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 641 | В3, ССПУ1, Д4 |
Електронско вођење документације у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 643 | В3, ССПУ2, Д4 |
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА КАО СИГУРНА ЗОНА : КЉУЧНА ЗНАЊА ИЗ ПРВЕ ПОМОЋИ -модул 1Савез удружења медициснких сестара ПУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 649 | В3, ССПУ5, Д4, ССДУ1 |
Професионално сагоревање запослених у предшколској установи- превенција и конструктивно превазилажењеПредшколска установа ЛептирићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 651 | Н3, В1, ССПУ4, ВДУ2, Д4, ССДУ1 |
Музичка лабораторија – истраживање, стваралаштво и играУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 654 | Н4, В3, ССПУ5, Д4, ССДУ1 |
У вртићу у школи - буди рука која воли - програм обуке професионалца за превенцију насилног дисциплиновања децеУдружење стручних сарадника и сарадника предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 662 | Н1, Д4 |
Експериментисање и теорија у настави: Свет око нас и Природа и друштво„Центар за развој образовања ПРАКТИЧНА НАСТАВА“Електронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 679 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Лектира не боли - развој читалачке мотивације у дигиталном добуКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 714 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Праћење развоја и постигнућа ученика током реализације практичне наставе и вежби у областима саобраћајаЗаједница саобраћајних школа Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 723 | Н1, Д4, ССДУ1 |
Праћење и вредновање ученичких постигнућа у области музикеУдружење наставника музичке културе СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 743 | Н1, ССПУ5, Д4, ССДУ1 |
Примена вештачке интелигенције и chatgptа у наставиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 756 | Н2, В2, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
Употреба ИКТ алата у циљу унапређења наставеФондација ТемпусЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 10 |
|
| 763 | Н2, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Креирање интерактивних садржаја за онлајн наставу - инструкциони дизајн наставе на даљинуУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
| 765 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Дигитални алати и вештачка интелигенција у наставиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 766 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Између редова, медијска писменостСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 767 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Примена алата вештачке интелигениције у процесу наставе и учењаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 768 | Н2, Д4, ССДУ1 |
Примена вештачке интелигенције у наставној пракси„Центар за развој образовања ПРАКТИЧНА НАСТАВА“Електронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 778 | Н4, В2, ССПУ1, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Мотивација запослених у образовању кроз медијацијски процес, планирање и управљање пројектимаАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 779 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ3, Д4, ССДУ1 |
Интервизија - емпатично окружење за запослене у образовањуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 780 | Н4, В2, ССПУ2, Д4, ССДУ1 |
LEGO® Serious Play® програм за развој колектива и стратешко планирањеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 785 | Н4, Д4, ССДУ1 |
Самовредновање – обезбеђивање квалитета рада установе„Центар за развој образовања ПРАКТИЧНА НАСТАВА“Електронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
| 807 | Н2, В1, ССПУ4, Д4 |
ВЕЖБАЈ ПРАВО БУДИ ЗДРАВОСавез за предшколски спорт и физичко васпитање СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 809 | Н3, В1, ССПУ5, Д4, ССДУ1 |
Развијање моторних вештина деце - практична примена у наставиУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |