Од самовредновања до екстерног вредновања

Каталошки број програма: 647  

Не

Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Немањина 52, milena.vicevic@rcu-uzice.rs, 031512580, 031514624 , 031514624

Милена Вићевић, milena.vicevic@rcu-uzice.rs, 031512580, 0628086751, 031514624

Јелена Стаматовић, доктор педагошких наука, Педагошки факултет уУжицу,Универзитет у Крагујевцу; Александра Милошевић, Доктор педагошких наука, Академија васпит-медиц струковних студија Крушевац

Александра Милошевић, Доктор педагошких наука, Академија васпит-медиц струковних студија Крушевац; Данијела Негројевић, Дипломирани педагог, Пољопривредна школа са домом „Љубо Мићић“, Пожега

општа питања наставе

наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција

Јачање компетенција за организацију и управљање радом установе

Развијање културе квалитета.Разумевање повезаности екстерног вредновања са самовредновањем школе/установе/дома и самовредновањем наставника/васпитача/стручних сарадника/директора.Јачање компетенција наставника за примену метода техника самовредновања

Освешћивање потреба наставника/васпитача/стручних сарадника/директора за сталним унапређењем сопственог рада и рада школе/ установе/дома. Оспособљавање наставника/васпитача/стручних сарадника/директора за препознавање и анализу стандарда квалитета школе/установе/дома као и за коришћење резултата екстерног вредновања и самовредновања у функцији унапређења квалитета рада школе и личног професионалног рада. Јачање компетенција за тимски рад у процесу вредновања. Оспособљавање наставника/васпитача/стручних сарадника/директора за израду и примену метода и техника самовредновања и анализу добијени резултата.

Очекује се да ће учесници бити мотивисани за укључивање у рад тимова за самовредновање; да ће разумети сврху и значај процеса вредновања и самовредновања као начина за обезбеђивање квалитета рада установе и сопственог рада; да ће бити оспособљени за континуирано самовредновање свога рада, за израду и примену различитих техника и инструмената за вредновање и самовредновање, као и за обраду резултата, анализу и израду акционих планова усмерених на унапређивање квалитета рада школе/установе/дома.

  • 1. дан
    • Вредновање и самовредновање-обезбеђивање квалитета образовања
    • Пауза
    • Предмет и циљ самовредновања наставника/стручних сарадника, самовред. школе и екстерно вредновање
    • Пауза
    • Методе и технике вредновања и самовредновања

30

дана: 1
бодова: 8

60.000 динара бруто за групу до 30 учесника. У цену семинара улази хонорар и путни трошак реализатора семинара, уверења и материјал за учеснике.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 OШ "Светозар Марковић" Пионирска 1, Бродарево Александра Милошевић, Данијела Негројевић 29 3.62
2 ОШ Светолик Лазаревић Лазо - Бреково- Ариље Александра Милошевић, Данијела Негројевић 26 3.97
3 ОШ Стеван Филиповић-Дивци Александра Милошевић, Данијела Негројевић 17 3.97
4 OШ Рајак Павићевић - Рајка Тадића бр. 10 Бајина Башта Александра Милошевић, Данијела Негројевић 30 3.93
5 Медицинска школа „Стевица Јовановић", Панчево, Пастерова 2 Александра Милошевић, Данијела Негројевић 24 3.91
6 Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ужице, Немањина 52 Александра Милошевић, Данијела Негројевић 22 3.95
7 Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ужице, Немањина 52 Александра Милошевић, Данијела Негројевић 20 3.94
8 Школа за основно образовање одраслих Обреновац, Милоша Обреновића 143 Обреновац Александра Милошевић, Данијела Негројевић 25 3.98
9 Друга крагујевачка гимназија, Ђуре Пуцара Старог 2 Крагујевац Александра Милошевић, Данијела Негројевић 25 3.96
10 ОШ "Ратко Јовановић" , Крушчица Ариље Александра Милошевић, Данијела Негројевић 21 3.98
11 Економско-трговинска школа, 4. децембра бр. 3 Пријепоље Александра Милошевић, Данијела Негројевић 14 3.94
12 ОШ "Владимир Перовић Валтер", Санџачких бригада 13 Пријепоље Александра Милошевић, Данијела Негројевић 24 3.94
13 Музичка школа "Марко Тајчевић", Бранка Радичевића 27а Лазаревац Александра Милошевић, Данијела Негројевић 15 3.93

Укупно учесника: 292 | Просечна оцена: 3.92