Педагошка мрежа подршке за оснаживање детета -педагошко усвајање детета

Каталошки број програма: 225  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

Десанка Ристић, мастер учитељ, ОШ “Вук Караџић”; Гордана Булатовић, мастер учитељ, Центар за стручно усавршавање Кикинда; Сузана Радновић, Мастер , Школа за образовање ученика са сметњама у развоју и инвалидитетом „6. октобар“Кикинда

Бранка Граховац, магистар наука, предшколска установа „Драгољуб Удицки“ Кикинда; Десанка Ристић, мастер учитељ, ОШ “Вук Караџић”; Гордана Булатовић, мастер учитељ, Центар за стручно усавршавање Кикинда; Дејан Карановић, Мастер, ОШ ,, Др Ђорђе Јоановић „ Ново Милошево; Сузана Радновић, Мастер , Школа за образовање ученика са сметњама у развоју и инвалидитетом „6. октобар“Кикинда

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција

Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)

Мотивисање, оснаживање и подизање нивоа компетенција наставника за успешно креирање мреже подршке стручњака за специфичне потребе детета којем је потребна подршка.

Изградња и развијање транзитне мреже подршке у смеру: просветни радник - родитељ, просветни радник - дете, просветни радник – просветни радник, просветни радник - педагошко/психолошка служба, просветни радник - стручњаци локалне средине. Усвајање појма социјална компетенција и интеграција у вршњачку групу, примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све.

Просветни радник је у могућности да креира и развија транзитну мрежу подршке, да препозна потребе за подршком детету. Умрежавање просветних радника и изградња мереже прсоветних радника, стручних сарадника и родитеља са специфичним задацима према деци којој је потребна подршка; Транзитна подршка школа, размена добрих примера из праксе - локална и шира средина.

  • 1. дан
    • Зашто је потребно “Педагошко усвајање детета”
    • Социјална компетенција као један од циљева васпитно-образовног рада са децом
    • Емпатија у функцији упознавања са проблемом детета и идентификација потребе за подршком детету
    • Формирање функционалне мреже подршке детету

30

дана: 1
бодова: 8

45.000,00 РСД + путни трошкови.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Средња школа и гимназија "Доситеј Обрадовић", Нови Кнежевац Десанка Ристић, Гордана Булатовић 30 3.73
2 Техничка школа Панчево Десанка Ристић, Гордана Булатовић 26 3.68
3 Центар за стручно усавршавање Сомбор Десанка Ристић, Гордана Булатовић, Дејан Карановић 21 3.94
4 Електротехничка и грађевинска школа "Никола Тесла" Зрењанин Десанка Ристић, Гордана Булатовић 30 3.73
5 Центар за стручно усавршавање Шабац Гордана Булатовић, Дејан Карановић 28 3.95
6 Краљ Алекдандар први Карађорђевић Пожаревац Десанка Ристић, Гордана Булатовић, Дејан Карановић 26 3.99
7 ОШ "4. октобар" Војвода Степа Десанка Ристић, Гордана Булатовић 12 3.98
8 Велико Градиште Гордана Булатовић, Дејан Карановић 20 4
9 Велико Градиште Гордана Булатовић, Дејан Карановић 22 4
10 ОШ "Херој Роса Трифуновић" Александровац Десанка Ристић, Гордана Булатовић 30 3.88
11 Центар за стручно усавршавање Кикинда Десанка Ристић, Гордана Булатовић 25 3.93
12 Центар за стручно усавршавање Шабац Десанка Ристић, Гордана Булатовић 27 3.86

Укупно учесника: 297 | Просечна оцена: 3.89