ПРОГРАМИ КОЈЕ ЈЕ ОДОБРИО ПЕДАГОШКИ ЗАВОД ВОЈВОДИНЕ
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
811 | Н2, Н3, Н4, В2, Д2 | П3, П4, П5 |
Изазови у образовно-васпитном процесу проузроковани медијским манипулацијамаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
812 | Н1, Н2, Н4 | П3, П4, П6, П9 |
Интердиспиларни модели наставеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
813 | Н1, Н2, Н4 | П3, П4, П6, П9 |
Интердисциплинарни приступи у образовању - Нови проблеми и могућностиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
814 | Н1, Н2, Н3, В1, В2 | П5 |
Певај и стварај! – Хармонија музике и ликовне уметностиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
815 | Н1, Н2, Н3, В1, В2 | П5 |
Певај и стварај! – Традиција закључана у каменуУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
816 | Н1, Н2, Н3, В1, В2 | П5 |
Певај и стварај! – Преплитање дечијих песама и бојаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
817 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2 | П3, П9 |
Упознај, да би знао показати! - Ангажовање настаничког већа и породица у циљу одрживог развојаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
818 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2 | П3, П9 |
Упознај, да би знао показати!- Увођење одрживости у образовне институцијеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
819 | Н1, Н2, Н3, Н4, В2 | П3, П9 |
Упознај, да би знао показати! - На путу ка одрживостиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
820 | В1, ССПУ4 | П6 |
Дигитални алати као подршка документовању праћења и развијања програмаПредшколска установа-дечји вртић ,,Маштоленд“Непосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
821 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2, ССПУ2, ВДУ1, ВДУ2, ВДУ3 | П4 |
Усавршавање разредних старешина - Развијање социјалних и емоционалних вештина у учионициУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
822 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2, ВДУ2, ВДУ3 | П4 |
Усавршавање разредних старешина - Учење засновано на пројектима и развој креативног мишљењаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
823 | Н3, Н4, В1, В2, В3, ССПУ2, ВДУ1, ВДУ2, ВДУ3 | П4, П6 |
Усавршавање разредних старешина - Примена дигиталних алата и образовних технологија у наставиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
824 | Н1 | П4 |
Историја и хунгарологија - Историја написана перомУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
825 | Н1 | П4 |
Историја и хунгарологија - Разарање и обноваУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
826 | Н1 | П4 |
Историја и хунгарологија - Идеје и утицајиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
827 | Н1, В1, В2, В3, ССПУ2 | П9 |
Школске баште – одрживост у вртићима и школамаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
828 | Н3, Н4, В1, В2 | П5 |
Препознавање вршњачког насиља, управљање конфликтом у праксиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
829 | В1, ССПУ4 | П7 |
Приче за учењеПредшколска установа-дечји вртић ,,Маштоленд“Непосредно |
1 дан (6 сати); 6 бодова |
830 | Н1, Н2, Н3, Н4 | П1 |
Комплексни основни програм – Дигитално заснован програмУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
831 | В3, ССПУ4, Д1 | П7 |
Фотографија у Годинама узлета - од избора до употребеПредшколска установа „Радост“Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
832 | Н1, Н2, Н3, Н4 | П1 |
Комплексни основни програм - Диференцирани развој вештина у хетерогеним групама ученикаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
833 | Н2 | П3, П4 |
Препознатљивост наших националних култураНационални савет словачке националне мањинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
834 | Н2, Н3, В1, ССПУ1, ССПУ4, ССПУ5 | П1 |
Од вртића до школе - Подршка развоју деце у вртићу и школиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
835 | Н2, Н3, Н4, В1, В2, В3, ССПУ2, ССПУ5, ВДУ1, ВДУ3, Д4, Д5 | П4 |
Педагошке картице у служби неговања таленатаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
836 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2, В3, Д1, Д2 | П1, П3, П4, П7, П9 |
Зимски Универзитет – иновативно стручно усавршавање просветних радникаУниверзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику у СуботициНепосредно |
2 дана (16 сати), 16 бодова |
837 | Н2, В1 | П3 |
Примена робота у образовању (од вртића до средње школе)Универзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језикуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
838 | Н2, Н3, Н4, В1, ССПУ1 | П4 |
Реч-говор: Сложена дијагностика и подстицај развоја од вртића до средње школе очима логопедаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
839 | Н3, Н4, В2, ССПУ2, ССПУ5 | П4 |
Педагошке кључне компетенције и рефлексија: стручни тренинг за самосвестУниверзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику у СуботициНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
840 | Н2 | П3, П4 |
Нови трендови у настави словачког језикаНационални савет словачке националне мањинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
841 | Н4, В1, В2 | П3 |
Значај и моћ мотивације у процесу наставе – учењаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
2 дана (8 сати); 8 бодова |
842 | Н4, В1, В2, ВДУ2, ВДУ3, Д4 | П1 |
Асертивна комуникацијаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
843 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1 | П4 |
Комуникација, медији и визуелност – улога слике и комуникационих ефеката у животу генерације алфаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
844 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2, В3, ССПУ2, ССПУ3, ССПУ5, ВДУ1, ВДУ2, ВДУ3 | П4 |
Нови генерацијски изазови 21. века - дигитализација, емоционална интелигенција и управљање агресијомУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
845 | Н3, Н4, В1, ВДУ2 | П1, П4 |
Препознај на време! Школа као систем сигнализације за рано откривање менталних сметњиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
846 | Н1, Н3, В1, ССПУ4, ВДУ2, ВДУ3, Д4 | П1, П4 |
Заштита од менталног премора: ментално здравље наставника - превенција кризеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
847 | Н3, В3, ССПУ4 | П3, П7 |
Подршка учењу деце кроз стратегије васпитачаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
848 | В3, ССПУ5 | П7, П8 |
Синергија знања и вештина: Унапређивање праксе кроз компетенције васпитачаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
849 | В1, ССПУ5 | П8 |
Пут до пројектаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
850 | Н3, В1 | П3 |
Дигитална заштита деце као нови међурегионални педагошки алат који укључује родитеље, наставнике и менторее-Регија Удружење баштованаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
851 | Н2, В2 | П3, П9 |
Могућности примене метода наставе засноване на искуствима у проширењу природно-математичких информација код ученика нижих разредаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
852 | Н2, Н3, Н4, В1, В2, В3, ССПУ5, Д2 | П4, П9 |
Телеснo-психолошка прва помоћ“Регионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
853 | В1, ССПУ4, Д1 | П7 |
Бајке и приче од ритуала до ране писменостиЦентар за неформално образовање Други коракНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
854 | В2 | П8 |
Тимски до пројектаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
855 | В1 | П7 |
Креативни лет - дечја креативност кроз визуелну уметностУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
856 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2, В3, ССПУ1, ССПУ2, ССПУ3, ССПУ4, ССПУ5, Д1, Д2, Д3, Д4, Д5, Д6, Д7 | П1, П3, П4, П7П9 |
Утицај моторичких игара на побољшање пажње током часаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању, КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
857 | Н3, В1, ССПУ1, ВДУ2, Д4 | П4, П7 |
Сарадња и комуникација – кључ успеха у образовно-васпитном радуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању, КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
858 | ССПУ4, ССПУ5, Д4, Д5, ССДУ1 | П1, П3, П4 |
Наставници у потрази за способностимаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању, КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
859 | Н2, Н3 | П2, П3 |
Надареност ученикаВојвођанско веће за подршку талентованим ученицимаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
860 | Н3, Н4, ССПУ2, ССПУ3, ВДУ2, ВДУ3 | П5, П6 |
Разноврсно образовањеУдружење просветних радника Мађара северне БачкеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
861 | Н1, Н2, Н3, Н4, ССПУ4 | П1, П3, П5, П6, П7 |
Летња Академија – едукација просветних радника на мађарком наставном језикуУдружење просветних радника Мађара северне БачкеНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
862 | Н3, В3, ССПУ5, ВДУ2, Д1, Д5 | П1, П5 |
Брига о деци – задатак свих институција, одговорност сваког појединцаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
863 | Н2 | П4, П6 |
Све што сте икад хтели да знате о табеларним прорачунима, а нисте смели питатиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
864 | Н1, Н2, Н3, Н4, В1, В2, В3 | П2, П3, П6 |
Дигитална и недигитална гамификација у учионици: Како подржати учење генерације алфа?Регионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
865 | Н1 | П3 |
Развој језичких вештина и увођење етнокултуралних елемената у предмет Немачки језик са елементима националне културеНационални савет немачке националне мањине у Републици СрбијиНепосредно |
2 дана (11,5 сати) |
866 | Н2 | П4 |
Корелација математике са природним и друштвеним наукамаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
867 | Н4, В2, В3, ССПУ2 | П4 |
Превенција сагоревања – тим-билдинг као кохезивна снагаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
868 | Н1, Н3, В3 | П4 |
Varázskosár – Дечије народне игре и елементи народне уметности у образовањуЗавод за културу војвођанских МађараНепосредно |
3 дана (18 сати); 18 бодова |
869 | Н1, Н3, В3 | П4 |
Útravaló 2. – – Дечије народне игре и елементи народног плеса у образовањуЗавод за културу војвођанских МађараНепосредно |
3 дана (18 сати); 18 бодова |
870 | Н3, Н4, В2, ССПУ2, ВДУ2, ВДУ3 | П5 |
„Оснажи себе и буди подршка другима“Регионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
871 | Н2 | П2 |
Није лако оценитиЧаробан свет знањаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
872 | Н1, Д4 | П2 |
Како да не боли глава од педагошке документацијеЧаробан свет знањаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
873 | Н1 | П4 |
Креативна клима у настави мађарског језика и књижевности ученика генерације зОдсек за хунгарологију Филозофског факултета у Новом СадуНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
874 | Н2, В1, В2 | П3 |
Игра, авантура, заједницаУдружење организатора слободних активностиНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
875 | Н2, Н3, Н4, ВДУ2 | П2 |
Самовредновање школеЧаробан свет знањаНепосредно |