Претрага по каталошком броју
                                                                    
                                                                
                                                                
                                                            - библиотекарство
 - васпитни рад
 - деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
 - друштвене науке
 - здравствено васпитање
 - изборни и факултативни предмети
 - информатика
 - каријерно вођење и саветовање
 - математика
 - образовање и васпитање на језицима националних мањина
 - општа питања наставе
 - предшколско васпитање и образовање
 - природне науке
 - српски језик и књижевност
 - страни језик
 - стручни предмети у средњем стручном образовању
 - уметности
 - употреба ИКТ у настави
 - управљање и организација рада
 - физичко васпитање
 - Програми које је одобрио Педагошки завод Војводине
 
П1
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)П2
Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)П3
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)П4
Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовањуП5
Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних кризаП6
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процесаП7
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“П8
Развијање културе заједнице учења у предшколској установи (структура и култура установе, рефлексија, хоризонтална размена, самовредновање, дељено лидерство, сарадња са породицом и локалном средином у ширем смислу)П9
Јачање компетенција запослених у образовно-васпитним установама за остваривање активности које се односе на екологију, одрживи развој и колективну добробит.
-  
ССПУ1
компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе -  
ССПУ2
компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво -  
ССПУ3
компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе -  
ССПУ4
компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма -  
ССПУ5
компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој 
-  
Д1
компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ -  
Д2
компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи -  
Д3
компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе -  
Д4
компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених -  
Д5
компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом -  
Д6
компетенције директора за финансијско и административно управљање радом установе -  
Д7
компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе