Програмирање је лако, научити га може свако
Каталошки број програма: 711
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
Горица Његовановић, Дипломирани учитељ-мастер, ОШ „Михајло Пупин“, Земун; Милена Богуновић, Мастер учитељ, ОШ „Михајло Пупин” Земун
Горица Његовановић, Дипломирани учитељ-мастер, ОШ „Михајло Пупин“, Земун; Милена Богуновић, Мастер учитељ, ОШ „Михајло Пупин” Земун; Гордана Стоковић, Мастер учитељ, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Повећање ефикасности наставе унапређивањем компетенција наставника за поучавање и учење применом алгоритама, програмирања и роботике интердисциплинарним приступом.
Упознавање наставника са бројним могућностима реализације наставе и остваривања циљева образовања уз примену алгоритамског начина мишљења, кодирања и роботике. Упознавање наставника са могућностима учења програмирања за ученике млађих разреда без употребе и са употребом рачунара. Подстицање наставника да код ученика развијају алгоритамски начин мишљења, као једну од основних вештина за живот и рад у савременом друштву. Подучавање наставника да ове вештине код ученика развијају интердисциплинарним начином рада. Стицање вештина и компетенција наставника за примену роботике у настави. Развијање креативности код наставника и ученика, применом ових знања и вештина.
Наставник разуме значај развијања алгоритамског начина мишљења, учења програмирања и познавања роботике у савременом образовању. Мотивисан и оспособљен наставник уме да препозна теме и садржаје којима се развија алгоритамски начин мишљења, учи програмирање и примењују роботи у настави. Оспособљен наставник самостално осмишљава, креира и примењује програмирање у настави интердисциплинарно. Наставник је оснажен да и без употребе рачунара развија алгоритамски начин мишљења. Наставник је стекао потребна знања и вештине да са ученицима самостално израђује роботе и користи их у настави. Инспирисан наставник уме да на креативан начин примени стечена знања и вештине.
- 1. дан
- Вештине за 21. век
- Пауза
- Алгоритам, код, програм
- Пауза
- Интердисциплинарни приступ развијању алгоритамског начина мишљења и учењу програмирања без рачунара
- Пауза
- Едукативне игре за учење програмирања уз помоћ рачунара
- Пауза
- Роботика
- Пауза
- Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 1 900 динара, за групу од 30 полазника. Цена обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаја реализатора, као и хране и освежења на обуци нису укључени у наведену цену.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Железничка техничка школа, Здравка Челара 14, Београд | Горица Његовановић, Гордана Стоковић | 16 | 3.92 |
Укупно учесника: 16 | Просечна оцена: 3.92